იცოდეთ ციფრული კონტენტის ძალა

რეალური ხედები
საცხოვრებლად დრო
A/B ტესტები
კონვერტაციები
img
  • კამპანიის ნახვების რეალური რაოდენობების და შთაბეჭდილებების შედარება
  • შეადარე აუდიტორიის დემოგრაფიული ინფორმაცია და შეცვალოთ თქვენი სარეკლამო კამპანია შესაბამისად
  • შეადგინეთ განწყობის რუკა, გაიგე ვიზიტორების განწყობა და ჩართულობა.
  • შეიტყვეთ, სად დადიან მყიდველების უმეტესობა და რამდენ ხანს რჩებიან ისინი შეხების წერტილების წინ.
  • ნახე რომელი შინაარსი იქცევს უფრო მეტ ყურადღებას.